۱۳۸۷ مرداد ۱۹, شنبه

تندروهای اسلامی یک مسیحی سومالییایی را به قتل رساندند

این دو فرد مسلمان بخاطر كینه ایی كه از وی بخاطر اعتقاداتش داشتند
با یک اسلحه"حسین" را به قتل رساندند


در ۹ ماه گذشته ۵ ایماندار مسیحی در سومالی شهید شدند.
به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از ICC، تندروهای اسلامی در تاریخ ۲۹ جولای یک مسیحی نو کیش را در پایتخت سومالی به قتل رسانیدند.
نام این شهید "سعیدعلی شیخ لقمان حسین" است که ۲۸ سال داشت.در تاریخ ۸ ژوئن ، روز سه شنبه دو مرد مسلمان آقای حسین را ترقیب کرده واز او خواستند تا رو به مکه نماز بخواند.(محمد به پیروان خود دستور داد تا رو به کعبه نماز بخوانند) اما "حسین" اظهار داشت که او بعنوان یک مسیحی مجبور نیست رو به جهت خاصی نماز بخواند چون خداوند قادر متعال است.
این دو فرد مسلمان بخاطر كینه ایی كه از وی بخاطر اعتقاداتش داشتند ،در تاریخ ۲۹ جولای با یک اسلحه کلاشینکف "حسین" را به قتل رساندند ، همچنین همسر حسین كه دوران بارداریش را سپری می كرد به محض شنیدن خبر قتل "حسین" در یك زایمان زودهنگام کودک نارسی را بدنیا آورد.
حسین در سال ۲۰۰۴ به عیسی مسیح ایمان آورد. او در محیط کار خود بعنوان یک معلم شروع به بشارت کرد.شبان او از حسین بعنوان یک مبشر موثر یاد می کند و یکی از شاگردانش از او بعنوان یک مرد خدا یاد کرده.
این اواخر تندروهای اسلامی فعالیتهای خود را علیه مسیحیان تشدید کرده اند.در ۹ ماه اخیر تنها ۵ مسیحی همراه با حسین بخاطر ایمان مسیحی شهید شدند.نام این ۴ نفر از این قرار است. دیوید عبدل وهاب، محمد علی دئود، علی محمد یوسف وحسن معلیم.
نماینده دفتر محلیICC در آفریقا گزارش داد:"مسیحیان سومالی بهای گزافی بابت ایمان مسیحی خود می پردازند "با وجود جفاها ایمان به عیسی مسیح و رویاروئی به مرگ را برگزیده اند.مسیحییان به دعا و حمایت از برادران مسیحی خود در سومالی ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست: