۱۳۸۷ شهریور ۹, شنبه

جفاها مانع ایمان آوردن مسلمانان به مسیح نمی شود.

خداوند کاربزرگی را دراین منطقه شروع کرده است ومیراثی را
که ازپیش برایمان بجای گذاشته بود،احیا نموده است.

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل ازchristianpost،"بشیر" که عمیقا از کار خداوند در مصرتحت تاثیر قرار گرفته می گوید:خداوند کاربزرگی را دراین منطقه شروع کرده است ومیراثی را که ازپیش برایمان بجای گذاشته بود،احیا نموده است. او همچنین خاطر نشان کرد که" آزار و تهدید" مسیحیان سبب ترس وعقب نشینی آنها شده است.
بشیر می گوید:یک زوج مسیحی که قبلا مسلمان بوده اند به مدت ۵ سال ایمان خود را در خفا نگاه داشته اند ولی نرفتن آنها به مسجد این موضوع را اشکار کرده است و به جرم بی دینی مورد ضرب وشتم قرار گرفته اند.
پلیس به آنان اخطار داده تا محل زندگی خود را ترک کنند و ما باید آنان را به محل امنی منتقل کنیم. بشیر گفت: اما این جفاها مانع ایمان آوردن مسلمانان به مسیح نمی شود.
موضوعات دعا:
† دعا کنید برای مسلمانانی که به مسیح ایمان می آورند.چرا که به محض ایمان آوردن با مخالفت های خانواده وجامعه روبرو می شوند.
عبرانیان۱۰ باب ۳۲ شما باید ایام گذشته رابه یاد آورید : وقتی تاره به نور الهی منور شدید و متحمل رنجهای عظیم گشتید و استوار ماندید. ۳۳ شما بارها در معرض اهانت و بدرفتاری قرار گرفتید و گاهی باکسانی که چنین بدی ها را می دیدند شریک و سهیم بودید.
† دعا کنید تا خداوند مسیحیانی را که بخاطرجفا او را انکار می کنند ببخشد و مورد لطف و بخشش خود قراردهد.
متی ۲۶ باب ۴۱ بیدار باشید و دعا کنید تا دچار وسوسه نشوید ، روح مایل است اما جسم ناتوان.»
† برای رهبران مسیحی وخانواده های آنان درمصردعا کنید،چرا که آنها بخاطر نجات افراد مسلمانی که تازه به عیسی مسیح ایمان می آورند،زندگی خود را به مخاطره می اندازند.
تقريباً ۹۰ درصد از مردم كشور مصر مسلمان (با گرايشي سنّي) ميباشند. اقليت مذهبي اين كشور را مسيحيت (قبطي) به ميزان ۸ تا ۱۰ درصد تشكيل ميدهد.

هیچ نظری موجود نیست: