۱۳۸۷ مرداد ۱۹, شنبه

همیاری ایمانداران برای "بازماندگان" شهید مسیحی

امیدوارم بسیاری با مطالعه این كتب با زبان مادری خود بتوانند بركت یافته وقلب شان را به خداوند
عیسی مسیح بسپارند واین تا خدمتی باشد برای پیشبرد ملكوت خداوند بر روی زمین .



به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان، یکی ازهموطنان مسیحی در یكی از شهرستانهای استان اصفهان كه خواسته اند نامشان محفوظ بماند، برای نخستین بار انجیل های (متی- مرقس- لوقا و یوحنا) را به لهجه و گویش زیبای لری ترجمه کرده است .
این برادر نوكیش مسیحی كه تحصیلات خود را دررشته های حسابداری، علوم سیاسی، حقوق اسلامی و فقه و دروس حوزه علمیه گذرانده است، قبل از ایمان مسیحی خود کتب بسیاری در زمینه اسلام به رشته تحریر در آورده بود.
ایشان درگفتگو با خبرنگارFCNN، داستان زندگی ایمانی خود را اینچنین بیان داشتند:
من كه زمانی معلم قرآن وهزاران حدیث و صدها آیه قرآن را از بر داشتم و صدها تحقیق در زمینه مذاهب داشته و بیش از چهل كتاب ترجمه و تألیف نموده ام حال یك آیه و حدیث هم یادم نمی آید – نه اینكه خود را به فراموشی زده باشم _بلکه بعد از تولد دوباره ام در عیسی مسیح همه چیز برای من تازه شد و چیزهای كهنه در گذشت.
این هموطن مسیحی انگیزه خود را در برگردان اناجیل به زبان لری، ابرازعلاقه به هموطنان و همزبانان خود در استانهای اصفهان-لرستان-خوزستان-بوشهر-کهکیلویه و بویراحمد-همدان-کرمانشاه- فارس كه بسیاری با گویش زیبای لری تكلم می كنند می داند، و امید دارد بسیاری با مطالعه این كتب با زبان مادری خود بتوانند بركت یافته و قلب شان را به خداوند عیسی مسیح بسپارند و این تا خدمتی باشد برای پیشبرد ملكوت خداوند بر روی زمین .
ایشان كه این كار را از افتخارات دوران زندگی ایمانی خود می دانند عنوان نمودند، در صورت یافتن یك سازمان و یا ارگان مسیحی یرای كمك به چاپ و پخش و نشر در داخل یا خارج کشور قسمتی از درآمد حاصله را برای همیاری به بازماندگان ( فرزندان) شهید مسیحی " امیری و همسرش" که درجولای ۲۰۰۸ توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی رژیم جمهوری اسلامی در اصفهان به شهادت رسیدند اختصاص خواهد داد.
این كتب در حال حاضر آخرین مراحل ویراستاری خود را سپری می كند .
این نمونه برگردان از انجیل كه برای اولین بار ارائه میشود، گامی نو در جهت برکت گرفتن عزیزان بخصوص لر و بختیاری و کسان دیگر که با این گویش آشنائی دارند خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: