۱۳۸۷ شهریور ۶, چهارشنبه

احضار هموطن مسیحی"رامتین سودمند" از سوی وزارت اطلاعات

این هموطن بطور شفاهی از سوی مامورین وزارت اطلاعات شهر مشهد
فرا خوانده شده است و تلاش ها و پیگیریهای خانواده وی برای آگاهی از
وضعیت سلامتی و علت بازداشت تا كنون بی نتیجه مانده است


به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان طبق گزارش دریافتی، هموطن مسیحی "رامتین سودمند" فرزند ارشد شهید کلیسای ایران "حسین سودمند" روز پنجشنبه مورخ ۲۱ آگوست ۲۰۰۸ برابر با ۳۱ مرداد ۱۳۸۷، بطور شفاهی از سوی مامورین وزارت اطلاعات شهر مشهد فرا خوانده شده است ، كه تا زمان انتشار این خبر، ایشان هیچگونه تماسی با خانواده خود نداشته است.
علیرغم تلاش ها و پیگیریهای خانواده وی برای آگاهی از وضعیت سلامتی و علت دستگیری و اینكه فرزندشان در چه مكانی در بازداشت بسر می برد تاكنون بی نتیجه مانده است.
لذا با توجه به اینكه هنوز دلیل خاصی برای احضار و دستگیری ایشان مشخص نشده ، ضمن برطرف شدن سوءتفاهمات ، آزادی هر چه سریعتر این برادر مسیحی را خواستاریم .
از كلیه كلیساهای ایران چه در داخل و خارج كشور تقاضا می كنیم با احترامی که به خون شهید کشیش "حسین سودمند" و خانواده عزیز ایشان داریم برای فرزند شان "رامتین" در دعا و روزه متحد خواهیم شد.
زنده یاد كشیش "حسین سودمند" تنها کشیشی است که رسماً از سوی مقامات قضایی حکومت جمهوری اسلامی ایران به ‌خاطر عدم انکار ایمان مسیحی‌ خود محكوم به" ارتداد" و درسوم دسامبر سال ۱۹۹۰ مظلومانه درزندان مشهد اعدام گردید.

هیچ نظری موجود نیست: