۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

پخش كتب مسیحی در زندانهای امریكا، مقابله با اسلامگرایی

یک سازمان مسیحی نشر کتاب، اقدام به توزیع کتب مسیحی و انجیل در زندان‌های ۵۰ ایالت آمریکا نموده است.
به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان(fcnn.com) خبرگزاری كریسشین پست می نویسد، با اینکه "کتاب‌خانه بین‌المللی مسیحیان" در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد، ولی کار توزیع کتاب در میان زندان‌ها توسط این سازمان از سال ۲۰۰۳ به بعد بوده است.
سازمان CLI در سال‌های اخیر، متوجه نیاز آمریکا به این خدمت شد و کار خود را بر تهیه کتاب برای زندانیان این کشور متمرکز کرد .این مؤسسه که کار خود را با ۲۳ زندان در آمریکا شروع کرد، در حال حاضر بین بیش از ۱۰۰۰ زندان و ندامتگاه نوجوانان، اقدام به پخش كتب مسیحی می‌کند.
"اندرز اسکار"، رئیس هیئت سازمان CLI اذعان داشت: "ما ثمره کار خود را به وضوح در نامه‌هایی که از زندانیان و افسران امور دینی زندان دریافت كرده ایم، می‌بینیم. ما معتقدیم که زندان‌ها، موقعیتی بی‌نظیر برای بشارت انجیل در قرن ۲۱ هستند."
خدمات CLI توسط سازمان‌های مسیحی دیگر، مورد حمایت قرار گرفته است. سازمان بشارتی "بیلی گراهام" که در کارولینای شمالی واقع است، با اهدای کتاب به CLI، این خدمت بزرگ را پشتیبانی می‌کند. همچنین فروشگاه‌های مسیحی با ترغیب مشتریان خود به خرید یک کتاب مقدس برای زندانیان کشور، حمایت خود را نشان داده‌اند.
اما بخش اعظم کمک‌ها به CLI از سوی ناشران مسیحی، نویسندگان، کلیساها، خود ایمانداران و مدارس مسیحی بوده است. لازم به ذکر است تا زمان انتشار این خبر، ۱۵۰ کلیسا در آمریکا مبادرت به ارسال کتاب برای CLI نموده‌اند.
یکی از زندانیان به نام خوزه گارسیا که اهل کالیفرنیاست، نامه‌ای به منظور تشکر از کتاب مقدسی که دریافت کرده، به CLI فرستاده است: "من به یک کتاب مقدس اسپانیایی احتیاج داشتم؛ و طبعاً خیلی هم برای آن دعا کردم. دو هفته بعد، خداوند جواب دعای مرا داد و از مؤسسه شما برای برآوردن نیاز من استفاده کرد. و خدا را شکر که به جای کتاب مقدس اسپانیایی، یک نسخه دوزبانه دریافت کردم. هللویا! دعا می‌کنم خداوند سازمان شما را برکت دهد."
از آنجایی که خدمت به افراد رنجیده و نا‌امید در زندان‌ها همیشه حائز اهمیت بوده، برخی بر این باورند که اقدامات اخیر، باعث افزایش اهمیت این موضوع شده است.گزارش پلیس نیویورک در سال ۲۰۰۷، زندان‌ها را محیطی توصیف کرده که قادر است زندانیان ناراضی و بی‌محبت را به مسلمانانی خشن تبدیل کند.درست چندی پیش پلیس توطئه‌ای مبنی بر بمب‌گذاری دو کنیسه در نیویورک و انفجار هواپیماهای نظامی این کشور را خنثی کرد. چهار نفری که متهم به دست داشتن در این توطئه تروریستی می‌باشند، در دوره حبس خود در زندان به اسلام روی آورده بودند.
اخیراً مستندی توسط "پیتر کانرز"، فیلمساز آمریکایی ساخته شده که ورود اسلام به زندان‌های آمریکا را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که تندرویان مسلمان چطور سعی دارند تا در مراکز اصلاحی این کشور نفوذ کرده و از زندانیان و حتی افسران دینی زندان‌ها، تروریست‌هایی بزرگ بسازند.
دکتر زهدی یاسر، رئیس دادگاه دموکراسی اسلامی در آمریکا در خصوص توطئه خنثی‌شده اخیر می‌گوید بسیاری از پیشوایان اسلامی به طرز خشونت‌باری سعی در استخدام زندانیان کشور برای اجرای اعمال غیرانسانی و تروریستی خود در خاک آمریکا دارند.
یاسر که سابقاً نایب فرمانده نیروی دریایی آمریکا بوده به جامعه مسلمان این کشور، که غالباً مخالف با اعمال خشونت‌آمیز می‌باشند، هشدار داد تا از اسلام سیاسی جداً اجتناب ورزند.

هیچ نظری موجود نیست: