۱۳۸۷ آبان ۱۵, چهارشنبه

بازداشت شش تن از مسیحیان توسط نیروهای اطلاعات در مشهد

نیروهای امنیتی پس از بازداشت،اقدام به جستجو و بازرسی خانه ها نمودند
پس از آن ضمن تهدید خانواده های بازداشت شدگان نسبت به درج هرگونه
خبر و اطلاع رسانی در رسانه ها خواستار سكوت آنان در این باره شدند

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان و بنا بر خبر دریافتی ، در تاریخ ۱۸ اكتبر ۲۰۰۸ ( بیست و هفتم مهرماه سالجاری) در یك اقدام هماهنگ از سوی نیروهای اداره اطلاعات استان ، شش تن از برادران و خواهران مسیحی از كلیساهای خانگی در مشهد دستگیر و در حال حاضر در بازداشت بسر می برند.
نیروهای امنیتی پس از بازداشت افراد اقدام به جستجو و بازرسی خانه های تنی چند از دستگیر شدگان نمودند كه پس از آن ضمن تهدید خانواده های بازداشت شدگان نسبت به درج هرگونه خبر و اطلاع رسانی در رسانه ها خواستار سكوت آنان در این باره شدند.!
به نقل از منابع آگاه پس از گذشت بیش از دوهفته از بازداشت این افراد تاكنون از سوی مقامات هیچگونه جرم و یا اتهامی به آنان نسبت داده نشده است .
بی اطلاعی و بی خبری از وضعیت بازداشت شدگان مسیحی باعث ایجاد موجی از نگرانی در بین خانواده ها و مسیحیان گردیده است كه علیرغم مراجعات مكرر خانواده ها و بستگان به مراكز امنیتی و قضایی هنوز موفق به ملاقات با آنان نشده اند و هیچگونه خبر دقیقی از وضعیت سلامتی و محل نگهداری آنان در دست نمی باشد .
به گزارش FCNN همزمان با تشدید فشار و سختگیریها از سوی مامورین امنیتی نظام بر علیه نوكیشان مسیحی در داخل كشور كه منجر به دستگیری و بازداشت بسیاری از فعالین و اعضای كلیسا های خانگی شده این در حالی است که تازه کیشان در صورت دستگیری مورد فشارها و آزار روحی و جسمانی متناوب قرار می گیرند و هفته ها و یا ماهها دربازداشت انفرادی ( نوعی از شكنجه برای گرفتن اعتراف ) بسر می برند. برای آزادی نیز این افراد مجبور به پرداخت مقدار زیادی وثیقه با تهدید امکان دستگیری دوباره در صورت برگزاری و یا حضور در جمع ایمانداران مسیحی و یا درمیان گذاشتن عقاید ( بشارت ) خود با دیگران هستند.
رامتین سودمند از دیگر زندانیان مسیحی در مشهد بود كه پس از تحمل دو ماه در بازداشتگاه اداره اطلاعات مشهد به اتهام بشارت و تبلیغ دین مسیحیت در تاریخ اول آبان ماه سالجاری ( ۲۲ اكتبر۲۰۰۸ ) با قرار وثیقه ۲۰ میلیون تومانی تا زمان برگزاری دادگاه آزاد شد.
مزامیر: باب ۱۸ آیه ۲ خداوند پشتیبان من است؛ پناهگاه مستحکم من، خدای من نجات دهنده من است. او همانند یک پناهگاه از من محافظت می کند؛ او مرا حمایت می کند و مرا در امنیّت نگاه می دارد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Привет! Я знаю, это несколько не по теме , но мне было интересно, если бы вы знали , где я могу найти искаженным плагин для моего комментария форме? Я использую ту же платформу , как ваш блог , и я возникают проблемы с поиском один? Спасибо большое! привет!