۱۳۸۷ آبان ۲۳, پنجشنبه

سه روز دعـا و روزه برای" ایران "

سه روزاتحاد كلیساها درپرستش وعبادت؛ مسیحیان میدانند که نفوذی در دادگاههای انسانی ندارند،
اما قصد دارند شکایت خود را به دادگاه آسمان ببرند


همبستگی كلیساهای ایرانی
رهبران کلیساهای ایرانی، در پاسخ به یکسال جفا و تصویب قریب الوقوع كلیات لایحه قانون مجازات اسلامی، قانونی که حکم اعدام را برای مردانی که از اسلام به مسیحیت میگروند و حبس ابد را برای زنان مسلمانی که مسیحی میشوند درنظر گرفته است، به همین منظور از ۲۱ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۰۸ ( یكم تا سوم آذر۱۳۸۷)، را بمدت سه روز برای كلیه كلیساهای ایرانی در سراسر دنیا، روز" دعا و روزه" اعلام کرده اند.
مسیحیان میدانند که نفوذی در دادگاههای انسانی ندارند، اما قصد دارند شکایت خود را به دادگاه آسمان ببرند.همچون" استر"، ملکۀ ایران که به "مردخای" گفت تا از قوم خدا بخواهد که برای سه روز در دعا و روزه باشند، بنابراین رهبران مسیحی از کلیساهای سراسر جهان میخواهند تا این سه روز را به دعا و روزه تخصیص دهند.
اگر شما در کلیسایتان رهبر دعا هستید، لطفاً با دیگر شفاعت کنندگان تماس بگیرید تا به این سه روز دعا و روزه بپیوندند. و لطفاً با شبان خود صحبت کنید تا در صورت امکان جلسۀ دعای مخصوصی برای ایران در روز یکشنبه ۲۳ نوامبر برگزار گردد.
سال ۲۰۰۸: سال ارعاب مسیحیان ایران
رشد کلیسا در ایران در معرض حمله قرار دارد، از ماه آوریل تا کنون ( تا تاریخ انتشاراین خبر ) دست کم ۵۳ تن دستگیر شده اند که گناهشان فقط ایمانشان به عیسی مسیح میباشد. دستگیریها تنها محدود به یک منطقه نبوده، بلکه در سراسر شهرهای بزرگ ایران همچون مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، کرمان و دیگر نقاط صورت گرفته است. گاهی دستگیر شدگان پس از بازجوئی همان روز آزاد شده اند، برخی دیگر چندین ماه را در زندان بسر برده اند و برخی نیز همچنان پشت میله های زندان بسر میبرند. بسیاری از ایمانداران توسط دادگاههای انقلاب محاكمه ومجبور به پرداخت جریمه های سنگین شدند. برخی دیگر در بازداشت مورد اذیت و آزار جسمی قرار گرفتند و از موارد دیگر فوت یک زن و شوهر پیری در ملك شهر اصفهان كه میزبان كلیسای خانگی بودند كه بر اثر ضرب و شتم ماموران جان باختند. اینها تنها موارد گزارش شده میباشند و بنظر میآید که مواردی از این بیشتر وجود داشته باشد.
علیرغم جفاها، کلیسا در ایران به رشد خود با سرعت ادامه میدهد. بسیاری کلام خدا را در داخل کشور شنیده اند و بسیاری از ایمانداران با شجاعت، پیغام خوش انجیل را با هموطنان خود درمیان میگذارند. رهبران مسیحی در ایران معتقدند که که ظرف پنج تا ده سال آینده کلیسا با سرعت بیشتری رشد خواهد کرد، چراکه ایرانیان نسبت به انجیل بسیار پذیرا هستند.
ما از مسیحیان سراسر جهان میخواهیم تا به نیابت از کلیسای ایران در دعا و روزه باشند.
† موضوعات دعا
- برای دستگیرشدگان و جفا دیدگان دعا کنید. دعا کنید که خداوند صخره و ملجاء و پناهگاهشان باشد.
مزامیر: باب ۱۸ آیه ۲ خداوند پشتیبان من است؛ پناهگاه مستحکم من، خدای من نجات دهنده من است. او همانند یک پناهگاه از من محافظت می کند؛ او مرا حمایت می کند و مرا در امنیّت نگاه می دارد.
- دعا کنید که مسیحیان علیرغم جفاها، "جسارت بیابند تا کلام خدا را با شهامت بیشتر اعلام نمایند".
فیلیپیان: باب ۱ آیه ۱۴ و از طرف دیگر اغلب برادران مسیحی بسبب حبس من بقدری قوی دل شده اند که جرأت می کنند پیام خدا را بدون ترس اعلام کنند.
- دعا کنید که مجازات تعیین شده برای "ارتداد" در قانون جدید مجازات ایران به کتاب قانون راه پیدا نکند.
- دعا کنید که میلیونها مسلمان، شرارت این قانون را دیده و درپی حقیقت روحانی و نجات بروند.
از اینکه برای ایران دعا میکنید سپاسگزاریم

هیچ نظری موجود نیست: