۱۳۸۷ شهریور ۱۳, چهارشنبه

دیدگاه یك نوجوان ۱۴ساله ازفرضیه تكامل وآفرینش انسان

كاملا مشهود است خلقت با تمام پیچیدگیها كه به توسط خداوند انجام شده است
به مراتب قابل قبولتر از تئوری سیر تكامل است . برای درك سیر تكامل شما به
خیلی باورها بایستی برسید در صورتیكه در آفرینش چنین نمی باشد.



فرضیه سیر تكامل و آفرینیش انسان
نویسنده : داوید گیبسون - ترجمه: پال كلدانی
دیوید گیبسون، نوجوان ۱۴ ساله ای است كه دربزرگترین ایالت مینوسوتای امریكا در در مقطع اول دبیرستان در حال تحصیل می باشد،وی ورزشکاری بسیار پرشوری است که در رشته های فوتبال، بسکتبال، بیسبال، و گلف فعالیت میکند.وی همه ساله تمام دروس خود را با بالاترین نمرات قبول می شود. دیوید فرزند کشیش "گیبسون" شبان کلیسای "فیض" در مینوسوتای ایالات متحده است.این مقاله گفتار و نظرات این نوجوان ۱۴ ساله می باشد كه در باب فرضیه سیر تكامل و آفرینیش انسان می باشد.
در مورد حیات انسان سه سوال مهم بایستی در نظر گرفت كه عبارتند از : از كجا آمده ایم؟ هدف از این حیات چیست؟ سرنوشت ازلی ما چیست؟
امروز من تمام توجه خود را به سوال اول معطوف میدارم، ما از كجا آمده‏ایم؟ تکامل‏گرایان خواهند گفت: شما كیسه‏ای پر ازمواد هستید از ذرات اتمی ومخلوطی از عناصر ژنتیكی ٫ كه نزدیكترین خویشاوند شما همان موجودی است كه از درختی به درختی دیگر تاب می‏خورد و در باغ وحش موز نوش جان می‏كند. كسانیكه به فرضیۀ خلقت معتقد هستند می‏گویند شما یك مخلوق كامل هستید كه با قدرت خداوند خلق شده‏اید. من در این مورد تحقیق كردم و با توجه به واقعیات‏ها بر من آشكار شد و قویاً هم به آن معتقد هستم كه آفرینش به مراتب معقولتر از فرضیۀ سیر تكامل است . اجازه دهید دلایل خود را بیان كنم.
اولین دلیل من پیدایش حیات است٫ پیدایش حیات چنین می‏گوید: حیات از عوامل زندگی پدید آمده است و بغیر از این امكان ندارد. معتقدین به فرضیۀ تکامل در پاسخ می‏گویند : شما به اتكای باور خود این ادعا را دارید. اگر چه بر اساس قوانین زیست‏شناسی اثبات شده است كه این اتفاق، شانسی می‏باشد.
"سِرفردریك هویل" از اختر شناسان و ریاضیدانان بنام دنیا گفته است: بنا بر حساب احتمالات، احتمالی اینکه زندگی بطور شانسی پدید آمده باشد برابر است با احتمالات انداختن بطور متوالی ۵ میلیون بار، طاس تخته نرد كه این امكان پذیر نیست. این محاسبات متناسب با کدام باور است: فرضیه سیر تكامل و یا آفرینش؟
دومین استدلال من بر اساس دومین قانون ترمودینامیك میباشد كه می‏گوید: هر چیزی در دنیا از نظام، ترتیب و تنظیم به پیچیدگی، هرج و مرج و بی سازمانی سیال می‏باشد. این قانون بنام قانون ”آنتروپی“ نیز شناخته شده است، در حالی که تمام بحث تکامل مخالف این قانون است که متاسفانه در تمام کتابهای درسی زیست‏شناسی توضیح داده و گاه از آن دفاع شده است. در فرضیۀ تکامل چنین پنداشته شده است که تمامی جهان در یک سیر صعودی به سوی تکامل و کاملیت در حال پیشرفت است یعنی از یک بافت بسیار ساده به بافت بسیار پیچیده بصورت شانسی و تصادفی در حال پیشرفت است.
برای روشن شدن فکر کسانی که به فرضیۀ تکامل پایبند هستند تصویری را ارائه می‏دهم. اگر یک گردباد با شدت وزش F4 به زمین بزرگی که پر از آشغال است برخورد کند آنچه بعد از عبور گردباد باقی می‏ماند یک جامبو جت ۷۴۷ است.
این مترادف با همان حساب احتمالات سیر تكاملی است كه بر خلاف دومین قانون ترمودینامیك است .آیا این مسخره نیست ٫ شما بگوئید؟ تمامی فسیلهای كه پیدا شده بطور تمام و كمال در فرم میباشند ٫ نه تغییراتی و كمبودی در اجزا آنان دیده شده است . بهتر است بیشتر به این موضوع بیاندیشید........
در خاتمه : اگر خاطرتان باشد٫ زمانیكه در كودكستان بودیم به ما یاد داده بودند که تبدیل قورباغه به شاهزاده یک قصه و افسانه است اما زمانیكه در دانشگاه درس می‏خوانیم به ما می‏گویند تبدیل قورباغه به یك پرنسس علمی است. كاملا مشهود است خلقت با تمام پیچیدگیها كه به توسط خداوند انجام شده است به مراتب قابل قبولتر از تئوری سیر تكامل است . برای درك سیر تكامل شما به خیلی باورها بایستی برسید در صورتیكه در آفرینش چنین نمی باشد.
و خبر خوش این است که می‏توان این خدای خالق را از طریق رابطه‏ای شخصی با "عیسی مسیح" شناخت. این واقعیتی بود كه من كشف كردم. این جا مطلبی دیگری را در پایان و در رابطه با سیر تكامل را بیان می‏کنم .
داروین قبل از اینكه بمیرد بیان داشت: اگر فرضیۀ تکامل درست بود، اسناد در مورد فسیل ها بسیار زیاد و در همه جا یافت می‏شد. داروین در جای دیگری عنوان کرد : بررسی چشم انسان تنها به نوبۀ خود اعتماد به فرضیۀ تکامل را مشکل می‏سازد چون ۲۵۶ عنصر پیچیده باید با هم در عمل باشند تا چشم قادر به دیدن باشد.
دكتر” مایکل بیا” ملحد و پایبند سیر تكاملی سابق كه بعنوان نخبه‏ترین محقق در بافت سلولی زیست‏شناسی در جهان شناخته شده است در كتاب خود بنام “ باز کردن صندوق داروین” در تحقیقات روی سلول‏های انسان چنین اظهار نموده است: پیچیدگی سلولهای بشری بقدری بغرنج می‏باشد كه كمتر به شانس بستگی خواهد داشت. بعد از تحقیقات مفصل٫ اوسیر تكاملی را تقبیح كرد و اكنون حركت “ تدابیر هوشمندانه” را رهبری می‏كند.

هیچ نظری موجود نیست: