۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

گرویدن خانمی به مسیحیت و دریافت شفا

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از MNN- با افزایش موج جفا و خشونت بر مسیحیان هندوستان، یکی از سازمان‌های مسیحی این کشور، اخیراً خبر خوشحال‌کننده‌ای درباره روی آوردن خانمی به مسیحیت منتشر کرد که گویا خدایان هندی نتوانسته بودند شوهرش را شفا دهند.
این خانم گفت: "من بشدت اعتقاد داشتم که خدایان می‌توانند در زندگی به من کمک کنند. اما درست در زمانی که نیاز مبرم داشتیم، هیچ چیزی دریافت نمی‌کردیم و من دیگر نمی‌دانستم به چه چیز باید روی آورم."
شوهر این خانم که یک فعال سیاسی نیز می باشد، در روز وقوع حادثه مورد اصابت تیری زهرآلود قرار می‌گیرد و به گفته همسرش، وقتی ایشان در راه انتقال وی به بیمارستان بودند، اعضای حزب مخالف به خانواده و منزلش حمله می‌کنند.
وی افزود: "آنها مادر مرا که پیش ما بود مورد ضرب و شتم قرار دادند و تمام ظروف آشپزخانه را شکستند. و در همین حین، وضع جسمانی همسرم لحظه به لحظه وخیم‌تر می‌شد."گویا پس از این اتفاق، یکی از همسایگان این زن به او بشارت مسیح را می‌دهد و گروهی از ایمانداران برایش دعا می‌کنند.
به گفته ایشان، خود پس از اتمام دعا بشدت احساس آرامش درونی کرده و روز بعد به بیمارستانی که همسرش را در آن بستری کرده بودند، می‌رود.
وی اذعان داشت: "حال همسرم به طرز معجزه‌آسایی رو به بهبودی رفت و در طی چند هفته بهتر و بهتر شد و وقتی برایش توضیح دادم که درواقع چه کسی او را شفا داده، بشدت از شرکت در جلسات کلیسایی استقبال کرد."این زوج هم‌اکنون، در حال خدمت به جامعه پیرامون خود می‌باشند.

هیچ نظری موجود نیست: