۱۳۸۷ آذر ۲۵, دوشنبه

بسیج حوزه های علمیه برای جلوگیری از ترویج مسیحیت !

گفته می شود:
به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان استاد حوزه هاي علميه تبريزدر گفتگو با سایت مذهبی رسا گفت :توسعه فعاليت مسيحيت لزوم هوشياري حوزه هاي علميه را مي طلبد.
روحانی مسعود دوست آذر، استاد حوزه و دانشگاه هاي تبريز و مدرس تاريخ اسلام در گفت و گو با خبرنگار رسا در تبريز به تحليل نتايج فعاليت شبكه هاي ترويج مسيحيت كه به زبان فارسي از طريق ماهواره و اينترنت صورت مي گيرد، پرداخت.
وي با بيان اينكه اين شبكه ها در ماه هاي اخير سرعت قابل توجهي به فعاليت خود داده اند، تصريح كرد: اكثريت فعاليت اين شبكه ها بر اساس توهين و تخريب ديگر اديان صورت مي گيرد.(!)
وي تاكيد كرد: اين درحالي است كه اين شبكه ها با نام مسيح كه يكي از پيامبران بزرگ و مورد احترام براي مسلمين است، فعاليت مي كنند و آزادانه مقدسات مسلمين را مورد خدشه قرار مي دهند !
" البته ایشان در این گفتگو نام هیچ یك از شبكه های مسیحی فارسی زبان و یا شخصی را بیان نكرده است".
مدرس تاريخ اسلام با اشاره به آزاداي تبليغات مسيحيان در اسلام، اظهار داشت: بزرگان و خلفاي اسلامي چون از قدرت فقهي و استدلالي اسلام مطمئن بودند و از سويي ديگر بر اساس اعتقادات خود آزادي عقيده را محترم مي شمردندظ، نسبت به تبليغات مسيحيان آزادي فراواني قائل بودند.
" ایشان در این گفتگو با اشاره به آزادی و احترام به عقیده ،نام هیچ یك از كشورهای اسلامی و عربی كه مسیحیان می توانند مسیحیت را بطور آزادنه در آن تبلیغ، و یا با ساختن كلیسا به انجام مراسم دینی و عبادی در آن بپردازند را بیان نكرده اند."
استاد حوزه هاي علميه تبريز تاکيد کرد: در شرايط کنوني توسعه فعاليت شبكه هاي ترويج مسيحيت لزوم هوشياري حوزه هاي علميه را مي طلبد.
این روحانی ادامه داد:هم اكنون يك كارزار فرهنگي تمام عيار پيش آمده و شبكه هاي منحرف مسيحي با سفسطه و القاي مسائل سبك و سطحي در صدد تخريب وجه اسلام هستند.!
ایشان در ادامه صحبتهایشان گفت: اين شبكه ها مباني منطقي براي بيان مسائل ندارند و به همين جهت فعاليت ايشان بيشتر به يك شيطنت شبيه است تا ترويج دين.!
وی سپس در انتها با تاكید ازنیروهای حوزه های علمیه خواست تا توجه بيشتري به اين نوع تبليغات داشته و در زمينه نقد و بررسي شبهات از سوي اين شبكه ها تحرك بيشتري از خود نشان دهند.

هیچ نظری موجود نیست: