۱۳۸۷ بهمن ۹, چهارشنبه

جمهوری اسلامی مخالفت‌های خودبا مسیحیان را تشدید میكند

دیدگاههای رئیس سازمان بین‌المللی مسائل پیرامون مسیحیان دنیا، درمورد عملكرد احمدی نژاد در خصوص مسیحیان ایران
محمود احمدی‌نژاد هنوز قضاوت خود را نسبت به رئیس جمهور جدید ایالات متحده،" باراک اوباما" فاش نکرده است.
به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل ازشبكه Mission Network News، نحوه مدیریت رئیس جمهور اوباما، قطعاً تفاوتهای فاحشی با جورج بوش خواهد داشت. اما به هر حال، یک چیز مشخص است: ایران درباره آنچه که خودشان "نفوذ غرب" می‌نامند، بسیار نگران است.
"جف کینگ"، رئیس سازمان بین‌المللی مسائل پیرامون مسیحیان دنیا در واشنگتن ، معتقد است که "مسیحیان ایرانی" اغلب دستگیر شده، و مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می‌گیرند. و این کل ماجرا نیست. وی اضافه می‌کند: "مجلس شورای اسلامی ایران قصد دارد قوانینی پیرامون ارتداد وضع کرده و مجازات‌هایی سنگین، نظیر اعدام، یا حبس ابد برای مسلمانانی که به مسیحیت گرویده‌اند، در نظر بگیرد. این موارد حقیقت دارد و تلاش ما نیز بر این است که حداقل برخی از این ایمانداران و نوكیشان مسیحی را که تحت شکنجه بوده‌اند، بر اساس قوانین حقوق بشر كمك كرده و از کشور بیرون بیاوریم."
"جف کینگ" می‌گوید که دلیل این اقدامات دولت ایران را می‌داند: " آنها می‌بینند که اکثر جوانان اخیراً در راه‌های غلط پا می‌گذارند و دولت نمی‌داند در اینباره چه تصمیمی بگیرد. احمدی‌نژاد هم می‌گوید: "مسیحیت را متوقف خواهم کرد و جلوی رشد آن را می‌گیرم".
اما به عقیده من او متوجه خواهد شد که اکثر رهبران بزرگ دنیا وقتی می‌خواهند چنین کاری بکنند، چه اتفاقاتی خواهد افتاد. آنها با مخالفت‌هایشان، در واقع به گسترش و رشد مسیحیت کمک می‌کنند.
"گزارش تمامی رسانه‌های مسیحی که اطلاعاتی درباره ایران دارند، همین است که این مخالفت‌ها و سختگیری‌ها، اشتیاق بی‌سابقه‌ای در مردم به وجود آورده تا مسیحیت را بیشتر بشناسند.
"جف کینگ" که به شدت نگران امنیت نوكیشان و ایمانداران مسیحی ایران است، می‌گوید : باید برای کلیسای ایران دعا کنیم: "کلیسا به نوعی در یک پروسه پاکسازی قرار دارد، آنانی که ایمان کامل نداشته یا هنوز تردید دارند، در این جریان، مسیحیت را کنار می‌گذارند و آنچه باقی می‌ماند، گروهی ایماندار است که تماماً خود را وقف خداوند کرده‌اند."
او می‌گوید نتیجه تسلیم شدن به خدا کاملاً واضح است: "آنها دعا خواهند کرد و به بشارت انجیل می‌پردازند. بقیه مردم هم زندگی‌های ایشان را می‌بینند و اینگونه است که مسیحیت رشد می‌کند. این اتفاق همیشه در طول تاریخ افتاده است."
برای مسیحیان داخل ایران که هر روزه با تزلزلات سیاسی و خشونت روبه‌رو هستند، دعا کنید.

هیچ نظری موجود نیست: