۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

زنی كه با"عشق به مسیح" قهرمان وزنه برداری جهان شد

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از منابع اینترنتی، خانم "یانگ می ران" کره ای در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۰۹ در گویانگ کره جنوبی در قهرمانی سنگین وزن در حرکت دوضرب و مجموع رکوردهای جهان را به ترتیب با ۱۳۶و ۱۸۷و ۳۲۳ کیلو گرم جابجا کرد و قهرمان مسابقات شد.
وی پس از این موفقیت دستهایش را به شکرانه سپاس از مسیح درهم حلقه کرد و وقتی پیراهن مخصوص ورزشی اش را از تن خارج کرد برروی تی شرت وی جمله ”من به مسیح عشق می ورزم” نمایان شد.
هنگامی كه سرپرستان و مربیان تیم ملی کره جنوبی سعی کردند با دوره كردن وی و بیم محروم شدن و تنبیه نشان دادن سمبل های مذهبی او را به رختکن هدایت کنند او ترجیح داد به سالن برگردد و با همان تی شرت به ابراز احساسات تماشاچیان پاسخ دهد.
شایان ذکر است قبلا هم تیم ملی فوتبال برزیل با چنین تی شرت هائی در زیر لباسهای اصلیشان به میدان رفته بودند که در پایان مسابقات پیراهن خود را هنگامی كه از تن بیرون می آورند چنین جمله ای نمایان می شد و هیچ اعتنائی هم به تهدیدهای فیفا هم نکرده بودند.
این حرکت ورزشکاران با استقبال کلیساها و جوامع مسیحی روبرو شده و در حال افزایش در میادین ورزشی است. و یکی از زیباترین شیوه بشارت نام مقدس عیسی مسیح در جهان می باشد.
ضمن آرزوی موفقیت برای این وزنه بردار زن کره ای؛ خداوند او را در غلبه كردن بر وزنه ها و رکوردهای بیشتر جهانی کامیاب سازد .

هیچ نظری موجود نیست: