۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

اعمال مجازات قطع دست یک مرد متاهل در قزوین

در کیفر خواست صادره با مجرم تشخیص دادن متهم قرار مجرمیت نامبرده صادر گردیده است.

به گزارش شبكه خبرمسیحیان فارسی زبان به نقل از ایران پرس نیوز،شبکه اطلاع رسانی استان قزوین اعلام كرد، به دنبال تشکیل پرونده اتهامی یکی از سارقان سابقه دار در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین ، حجت الاسلام صادقی نیارکی با صدور کیفر خواستی تقاضای اعمال مجازات سرقت مشمول حد (قطع انگشتان دست) متهم را خواستار گردید.

در کیفرخواست صادره از سوی دادستان قزوین با اشاره به ارتکاب ۳۸ فقزه سرقت از طریق جیب بری و تشکیل پرونده های متعدد در این زمینه با عنایت به شکایت شکات ، گزارش مراجع انتظامی ، تحقیقات بعمل آمده ، اقاریر صریح و مقرون به واقع متهم ، اظهارات مطلعین و سایر قرائن و امارات منعکس در پرونده تقاضای کیفر متهم را نموده است.

در کیفر خواست صادره با مجرم تشخیص دادن متهم یادشده و مستندا به مواد ۱۹۷ الی ۲۰۱ قانون مجازات اسلامی و با رعایت ماده ۳ قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری مصوب سال ۱۳۸۱ قرار مجرمیت نامبرده صادر گردیده است.

شایان ذکر است متهم یاد شده دارای ۴۲ سال سن ، بی سواد ، متاهل و دارای سوابق کیفری بوده و پرونده اتهامی وی با صدور کیفرخواست مبنی بر اعمال مجازات سرقت مشمول حد به دادگاههای عمومی و جزائی قزوین ارسال گردیده است.

هیچ نظری موجود نیست: