۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

عیسی شفا دهنده در آمستردام

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان از آمستردام ، در روزهای ( ۲۳ تا ۲۵ آبان ۱۳۸۸) كنفرانسی سه روزه در آمستردام پایتخت هلند با عنوان " عیسی شفا دهنده " برگزار گردید .
این كنفرانس با همكاری سازمان بین المللی خدمتگزار مسیحی ۲۲۲ و كلیسای " به ره آ آمستردام " با اهداف رساندن پیام نجات بخش انجیل عیسی مسیح به گوش فارسی زبانان ساكن آمستردام و همچنین شروع راه اندازی یك تجمع جدید برای مسیحیان فارسی زبان در آن شهر انجام شد .
كنفرانس در شب اول با سخنان شبان كلیسای به ره آ و اجرای برنامه های پرشور پرستشی و نیایشی به زبان فارسی توسط گروه پرستش كلیسای ایرانیان هلند آغاز شد كه از سوی جمعی از ایرانیان ساكن و مسیحیان هلندی حاضر بسیار مورد استقبال قرارگرفت .
روز دوم كنفرانس با برگزاری ۲ سمینار با عناوین ویژگیهای یك زناشوئی موفق و به سوی آزادی ، به زبانهای فارسی و هلندی همراه با ترجمه همزمان ، آغاز شد و با نیایش خداوند به زبان فارسی و دعا و درخواست شفا برای متقاضیان حاضر در یك محیط پر از روح القدس بعد از غروب آفتاب تا پاسی از شب ادامه یافت .
روز آخر در یك جلسه مشترك كلیسائی (كلیسای فارسی زبان ایرانیان هلند و كلیسای هلندی زبان به ره آ) مراسم غسل تعمید ۱۱ نفر از نوكیشان مسیحی و ایمان آوردن ۳ فارسی زبان ساكن هلند ، فضای روحانی خاصی بوجود آورد كه نشانه دیگری از حركت دستان قدرتمند خداوند در بین جوامع فارسی زبان سراسر دنیا بود .
در این كنفرانس حضور بسیار پررنگ ایمانداران هلندی در كنار ایرانیان فارسی زبان مشتاق خداوند بسیار چشمگیر و قابل توجه بود . فعالیتهای بسیار خوب گروه پرستشی كلیسای ایرانیان هلند با آمادگی لازم و اجرای برنامه های متنوع از سوی آنان ویژگی این كنفرانس محسوب میشد .

هیچ نظری موجود نیست: